søndag 1. februar 2009

Tanketråder - fra en lektors hverdag








Jeg vil anbefale alle ivrige norskelever eller nysgjerrige personer (i alle aldre) å gå inn på bloggen til min norsklærer, Ingunn Kjøl Wiig! Her legger hun ut interessante innlegg jevnlig. Innleggene omhandler emner hun har hatt på fagdager i norsk, ulike digitale programmer som er nyttig, interessante kurs hun har vært på og mange andre relevante temaer innen skole og norskfaget.
Jeg har blant annet hørt rykter om at denne blogger har blitt svært populær i Norge, og at hun ligger på norgestoppen av mest leste blogger.
Så ta en titt da vel! Det er verdt det ;-)

1 kommentar:

Ingunn sa...

Takk for hyggelig anbefaling! Jeg er nok ikke helt i samme liga som Blondinbølla (eh.. hva heter hun igjen...) men ja, det er noen få hundre som leser det jeg skriver. Og det er jeg selvsagt kjempeglad for. Ikke minst fordi jeg selv lærer så mye av alle de som kommenterer og kommer med tips til meg. Leg gjerne igjen en kommentar iblant du også om du føler for det. Det kan være veldig interessant både for meg og andre å høre mer om hvordan dere elever opplever timene også.