torsdag 12. februar 2009

Siste innspurt før vinterferie


Norskøkten idag besto hovedsakelig av arbeid med fordypningsoppgaven. Jeg fikk skrevet noe mer, og for å begrense meg litt, fjernet jeg noe som kunne virke mindre viktig. Allikevel ser jeg at oppgaven er noe lengre enn den burde vært, og at jeg burde se over om det er noen flere momenter som kan fjernes. Til tross for dette, begynner oppgaven å ta skikkelig form, og jeg ser for meg at jeg snart vil kunne si meg ferdig. Jeg mangler hovedsakelig noen sitater fra
Løp Hare Løp og Kompani Orheim, og en endelig konklusjon. Allerede nå vet jeg at jeg kommer til å sitte en del i vinterferien med dette, men siden jeg synes oppgaven har blitt så interessant, ser jeg ikke det som noe stort problem!

Når vinterferien allikevel er nevt, griper jeg muligheten til å ønske alle en riktig god vinterferie!

Ingen kommentarer: