fredag 16. januar 2009

Oppsummering av fordypningsoppgave

Fra nå av kommer jeg til å gi en oppdatering av hvordan det går med fordypningsoppgaven som jeg har begynt på. Dette ved at jeg gir legger ut en blogg om det hver uke. Nedenfor har jeg skrevet en liten oppdatering for denne uken.

Denne uken har jeg lest, lest og lest. Jeg har begynt på den siste boken som jeg har valgt; "Kompani Orheim" av Tore Renberg. Denne boken har jeg faktisk gledet meg til å lese etter alle de gode anbefalingene jeg har fått fra bibliotekaren på skolen. Etter hvordan hun beskrev handlingen, så er det en bok som jeg kommer til å like. Foreløbig har jeg bare lest 40 sider og til tross for at jeg ikke har lest så mye, virker boken veldig bra! Renberg skriver på en veldig fin måte som gjør innholdet "levende" og lett å lese. Ettersom jeg ligger litt etter på selve "lesingsdelen" av fordypningsoppgaven, har jeg begynt å skrive litt allerede. Jeg merker at jeg selv synes at jeg har påtatt meg en ganske utfordrende oppgave, fordi jeg ikke har helt klart å skrive en god innledning til teksten. Allikevel har jeg fått laget en relativt grei innledning som jeg kan finskrive etterhvert. Mitt mål til nesten "oppdateringsblogg" blir å lese enda mer og begynne å skrive en del på hoveddelen av fordypningsoppgaven.

Ingen kommentarer: