torsdag 1. januar 2009

Godt nytt år!


Juleferien er over og et nytt år har startet! Skoleåret 2009 vil sannsynligvis by på mange nye muligheter og spennende utfordringer. Innlevering av særmenet begynner for alvor å nærme seg, men jeg føler at jeg er på god vei. Jeg har allerede lest ferdig to bøker og holder på med min tredje, siste roman. Boken jeg leste ferdig i juleferien var "1964" av Ragnar Hovland. Etter min mening var "Løp hare løp" litt mer spennende, til tross for at Hovland skriver veldig bra! Jeg har også endelig klart å bestemme meg for hvilket tema jeg skal skrive om;
"hva er det som gjør oppvekstromaner så populære". Ved å ta med egne synspunkter, samt nevne flere eksempler fra de tre bøkene, tror jeg at oppgaven kan bli interessant å skrive.

1 kommentar:

Ingunn sa...

Dette er en fin problemstilling, og jeg tror det vil gå greit å skrive med et slikt utgangspunkt.